کوهنوردی نیشابور ، گروه کوهنوردی همای نیشابور

به وبلاگ گروه کوهنوردی همای نیشابور خوش آمدید

کوهنوردی نیشابور ، گروه کوهنوردی همای نیشابور

به وبلاگ گروه کوهنوردی همای نیشابور خوش آمدید

یادواره شهدای دهنو خالصه ،با همکاری هییت کوهنوردی نیشابور

در روز پانزدهم بهمن ماه ،سال1388جمعی از کوهنوردان نیشابور با همکاری سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، ساعت 13:45 درمحل گلزار شهدای گمنام تجمع نموده و بعد از شنیدن سخنان آقایان دهنوی و نیک منش،برای عزیمت به روستای باغشن آماده شده و در ساعت 14:20 دقیقه با دو دستگاه اتوبوس و یک دستگاه آمبولانس گروه هلال احمر راهی آن روستا شدند.

در ساعت 15:15 به مقصد رسیده وبعد از پیاده شدن از اتوبوسها،درآخر روستا به محل کمپ راهی شدند،در طی مسیر به راهنمایی های آقای امیر زاده که در مورد محل بود توجه نموده تا محل را بهتر بشناسند.

در ساعت 4:25 به محل آغل سنگی رسیده و بعد از 5 دقیقه استراحت به راه خود ادامه دادند و در ساعت5:10 به محل کمپ رسیدند وبا همکاری آقای دهنوی و سایرین چادرها را آماده نمودند ،هر گروه در چادری که خود آماده نمود مستقر گردید.

از گروه هما 5 نفردر این گردهمایی شرکت داشت.

در ساعت 18:30 بارش باران شروع شد و تا صبح ادامه داشت.

در ساعت 6:30 اطلاع دادند که گروه آقایان آماده حرکت به سمت قله می باشند ،پس از جمع آوری وسایل ، در یک صف منظم ساعت 7 صبح به تعداد 20 نفر خانم به سرپرستی آقای دهنوی به طرف قله حرکت نمودند و تعدادی از خانم ها که آمادگی رفتن به قله را نداشتند در محل کمپ استراحت نمودند.

در طی مسیری که گروه برای صعود به قله داشتند تقریبا چند متر سنگ فرش بود که از آن گذشته و به راه خود برای رسیدن به قله ادامه دادند.که در حین رفتن به قله بارش تگرگ و باران مانع از رسیدن گروه برای صعود به قله نشد و به راه ادامه دادند، با نزدیک شدن به قله مه بسیار غلیظی گروه را در بر گرفت که فاصله افراد را نزدیکتر کرده و به راه خود ادامه دادند.

در ساعت 9:45 قله را فتح نمودند ، و گروه آقایان روی قله منتظر رسیدن بانوان بودند که کمی از آنها فاصله داشتند و بعد از رسیدن آنها و گرفتن عکس با راهنمایی جناب آقای نیک منش ،آماده برای برگشت شدند.

پس از طی مسیری دشوار به علت ریزش سنگ در مسیر،ساعت 12:15 به محل کمپ رسیدیم و بعد از جمع آوری وسایل و چادرها به طرف روستا حرکت کردند و بعد از عبور از رودخانه که با کمک اداره راه داری هموار شده بود به راه خود ادامه دادند و در ساعت 1:45 به محل استقرار اتوبوسها رسیدند و به طرف مسجد روستای دهنو حرکت نموده که با استقبال گرم اهالی روبرو شده و در محل مسجد روستا پذیرایی شدند و بعد از خداحافظی با اهالی به طرف نیشابور حرکت کردند .

 

گزارش از عفت کریمی

نظرات 3 + ارسال نظر
محم امین کابلی پنج‌شنبه 18 دی‌ماه سال 1393 ساعت 12:19

عالی بود من عاشق این وب هایم

خاطرات یک آتشنشان شنبه 8 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 10:46 http://www.fireman.chonoo.com

سلام
خوبین
وب زیبایی دارین
کوهستان مظهر زیبای هاست
شاد باشید

به من هم سر بزنین به خاطرات
آتش نشان نیشابوری
نظر یادتون نره

حامد رزاقی سه‌شنبه 20 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 08:36 http://kohnavardan.blogfa.com

سلام همنورد. لطفا به فهرست مرجع کوهنوردان ایران مراجعه نمایید و آن را به دوستان خود نیز معرفی نمایئد.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد